TÜM ÜRÜNLERDE ÜCRETSİZ KARGO


 

Sıkça Sorulan Sorular

Neden People art ?

2022 yılı Mart ayından itibaren; “Evde olmak gibi”mottosuyla tasarlamış olduğumuz her ürünü, evinize ayrı bir ruhu yansıtması amacıyla tasarladı. “Ev dekorasyonum bana ait olsun!” diyorsanız tasarlamış olduğumuz ürün kategorileri içerisinde aradığınızdan çok daha fazlasını bulabilmeniz mümkün. Her mekâna ve ruha özel tasarımlarımızla kaliteyi ayağınıza getiriyoruz. Peopleart ailesi olarak evine değer verenlere özel farklı ve renkli tasarımlar üretmeye devam etmekle birlikte kendini daima yenileyen kadromuzla beraber güncel dekoratif trendlerini en kaliteli hali ile sizlere ulaştırmaktayız.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Evet, üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Ayrıca herhangi bir üyelik gerektirmeden sipariş takibi yapabilmeniz de mümkün. Kayıtlı adresiniz ile birlikte daha sonra yapacağınız alışverişlerinizde hız kazanabilirsiniz.

Nasıl üye olunur?

Üye ol kısmından üyelik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bunun için “People Art” sayfasına girmeniz halinde karşınıza çıkacak olan üye ol sekmesi üzerinden şahsınıza ait bilgileri (Ad-soyad-mail adresi ve telefon no vs.) girdikten sonrasında rahatlıkla üyeliğinizi gerçekleştirebilirsiniz. Dilediğiniz zaman sipariş vermek içingiriş yapabilir, tüm alışverişlerinizi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

İnternet sitesinden seçtiğiniz ürünü sepete ekleyerek ve sonraki adımları takip ederek siparişinizi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz. Bunun için, siparişi tamamlamanızın ardından karşınıza çıkacak olan ekran üzerinden adres bilgilerinizi (Adres başlığı, ad - soyad, adres, ülke, il-ilçe vs.) ve ödeme bilgilerinizi girerek kaydet tuşuna basmanız yeterli.

Üyelik bilgilerimi nasıl düzenleyebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra “profiliniz” üzerinden üyelik bilgilerinizi düzenleyebilirsiniz. Bunun için öncelikle “hesabım” sayfası üzerinden başta üyelik bilgisi düzenleme işlemlerinizi yapabileceğiniz gibi, sipariş-iade-arıza- değişim gibi işlemlerinizi de gerçekleştirebilirsiniz. Buna ek olarak kazanmış olduğunuz hediye çekleri ve puanları görüntüleyebilir, adres ve şifre gibi şahsınıza ait hesap ayarlarınızı rahatlıkla yapabilirsiniz.

Üyelikte yaş sınırı var mı?

Evet, 18 yaş sınırı vardır. Yapacağınız alışverişlerinizde tarafımıza sunmuş olduğu bilgilerin güvenirliliği açısından belirli bir yaş limiti bulunmaktadır.

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

Kayıtlı e-posta adresine sıfırlama linki gönderebilirsiniz. Bunun için öncelikle giriş yapacağınız bilgilerinizin alt kısmında yer alan “Şifremi unuttum” sekmesine tıkladığınız an, daha önce kayıtlı olan mail adresinize bir şifre sıfırlama gönderisi iletilecektir. Burada yer alan talimatları uyguladığınız zaman yeni bir şifre oluşturabilirsiniz.

Hangi kartlarla ödeme yapabilirim?

BDDK’ dan onaylı tüm kartlar ile ve kredi kartı banka kartı (Advantage, Axess, Bonus, Card Finans, Bankkart, Maksimum, Paraf, Sağlam Kart, World) sanal kart param, papara gibi kartlarla da ödeme yapabilirsiniz. 

Havale ile ödeme yapabilir miyim?

Evet. Üstelik havale ile gerçekleştireceğiniz ödeme seçeneği sayesinde belirli oranlarda bir indirim de söz konusu. Alışverişiniz işlemlerinizi tamamlamanızın ardından tarafınıza iletilecek olan banka hesap No/IbanNo ile birlikte havale işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Hediye çekimi nasıl kullanabilirim?

Bir sonraki alışverişinizde kullanabilirsiniz. Hediye çeklerinizi ayrıca “Hesabım” sekmesi üzerinden kolaylıkla takip edebilir, bu sayfa içeriğinde yer alan aktif halde olan veya aktifleşecek hediye çeklerinizi görebilirsiniz.

Adres bilgisini nasıl güncelleyebilirim?

Üye profilinizden bu işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Hesabım sayfanıza giriş yapmanız sonrasında karşınıza çıkacak olan ekran üzerinden “Adres defterim” sekmesine tıkladığınız zaman adresinizi sistemimize kaydederek sipariş esnasında da ek zaman kazanmış olursunuz.

Kredi kartı ve banka kartıyla nasıl ödeme yapılır?

Evet, kredi kartı ve banka kartıyla ödeme yapabilirsiniz. Yalnız öncesinde alışverişinizi tamamlamanız gerekmektedir. Sisteme gireceğiniz adres bilgileri sonrasında karşınıza çıkacak olan ödeme bilgi ekranı üzerinden isterseniz banka kart bilgilerinizi isterseniz de kredi kartı bilgilerinizi girerek ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

İade ve değişim sayfasında yer alan adımları takip edebilirsiniz. Sayfa üzerinde yer alan talimatları gerçekleştirmenizin akabinde siparişinizi teslim aldıktan sonra 3 iş günü içerisinde iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. İade işlemleri esnasında ise ürün kargo fiyatları müşteriye yansıtılmakta olup para iadesi 15 gün içerisinde yapılabilmektedir. Örneğin; para iadesinin gerçekleştirilmesi esnasında tarafımızca gönderilen ürünün kargo bedeli dahil olmak üzere sizin tarafınızdan gönderilmiş ürün kargo bedeli hesaplanarak alışveriş tutarlarından düşülmektedir. Sonrasında ise para iade işlemleri gerçekleştirilmektedir.

Aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

İade ve değişim sayfasında yer alan adımları takip edebilirsiniz. Sayfa üzerinde yer alan talimatları gerçekleştirmenizin akabinde siparişinizi teslim aldıktan sonra 3 iş günü içerisinde değişim işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Değişimler esnasında ürün kargo fiyatları müşteriye yansıtılmaktadır.

Ürün kusurlu çıktı, ne yapmam gerekir?

Müşteri hizmetleri ile iletişime geçip hasarsız ürün talep edebilirsiniz. Sağlam ürün size ulaştırılacaktır. Bunun için yanında paketini açmış olduğunuz kargo görevlilerine “Hasarlı ürün tutanağı” hazırlatmanız önemlidir. Hazırlatmış olduğunuz bu tutanak ile birlikte ürünü veya ürünlerinizi faturaları ile beraber sorununuzu anlatacak olan notla ödemeli kargo olarak göndermenizi sizlerden rica edeceğiz. Hasarlı olan ürününüz bize ulaştığında ise sorununuz ile yakından ilgilenecek müşteri temsilcimiz size en yakın bir zaman diliminde sağlam olan ürünü teslim edecektir. 

Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?

Sitede yer alan kargo takip bölümünden şahsınıza ait e-posta adresi ve sipariş numaranızı girerek kolaylıkla kargonuzun hangi lokasyonda olduğunu görebilirsiniz.

Taksitli alışverişlerde vade ücreti alınır mı?

Evet, ödeme seçenekleri kısmında detayları görebilirsiniz. Advantage, Axess, Bonus, Card Finans, Bankkart, Maksimum, Paraf, Sağlam kart, World sanal kart param, papara gibi kartlarda alınacak vade ücreti tabloda belirtilmiştir.

Sepetimdeki ürünleri farklı adreslere gönderebilir miyim?

Evet, ama her ürün için tek tek satın alma işlemini gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Yani ürünlerinizi farklı adreslere göndereceğiniz zaman ayrı ayrı sizlerden istenmiş adres, telefon numarası gibi bilgileri girmeniz ve siparişi tamamlamanız gerekmektedir.

Yoldaki siparişin adresini değiştirebilir miyim?

Hayır değiştirilemez. Çünkü işleme konmuş ürünlerin geri gönderilmesi mümkün olmamaktadır. 

Kargo firmasını kendim tercih edebilir miyim?

Siparişleriniz anlaşmalı kargolar ile gönderilir. Sitemizde yer alan anlaşmalı kargolar aracılığı ile işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişim kaç günde teslim edilir?

3-5iş gününde kargoya verilir. Kargo yoğunluğuna göre de size teslim edilir. Eğer kargo gönderiminde bir problem olduğunu düşünüyorsanız sipariş takip sekmesi üzerinden e-posta adresinizi ve sipariş numaranızı girerek ürünlerinizin hangi lokasyonda bulunduğunu öğrenebilirsiniz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.